יום ראשון, 7 במאי 2017

כיצד לבחור חשמלאי אמין ומקצועי?

כיצד לבחור חשמלאי אמין ומקצועי?
חשיבות הבחירה באיש מקצועי איכותי
ישנה סבירות גבוהה שבשלב כזה או אחר תצטרכו שירות של חשמלאי, בין אם ביתכם עבר שיפוץ שמצריך התקנה של חיבורי חשמל, בין אם יש לכם תקלה במערכת החשמלית בבית ובין אם יש לכם צרוך בטיפול כללי במערכת החשמל. שימוש בשירותיו של חשמלאי לא מקצועי עשוי לגרום לתקלות במערכת החשמל בבית, כאשר במקרה הטוב מדובר בסתם תקלות מטרידות ובמקרה הרע מדובר בתקלות שעשויות להרוס לכם את הבית. לכן, ישנה חשיבות גבוהה מאוד לבחירתו של חשמלאי אמין ומקצועי. בחירה באיש מקצוע איכותי תאפשר לכם ליהנות מתיקון יעיל של אמצעי החשמל בבית, כמו לוח החשמל, השקעים וכדומה. התיקון של בעל מקצוע איכותי יכול להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ללא צורך בתיקונים חוזרים.
כללים לבחירה בחשמלאי מקצועי
אם אתם זקוקים לחשמלאי, כדאי שתסתייעו בכמה כללים פשוטים שיאפשרו לכם לבחור איש מקצוע אמין, איכותי ומקצועי:
·         קבלת המלצות – הניסיון של מכרים עם החשמלאי אומר הכל. אנשים שהחשמלאי עבד אצלם יוכלו להגיד לכם במדויק מהו אופי עבודתו ומהי רמת השירות שהוא נותן. למרות הטכנולוגיה הרבה כיום בחיפוש, עדיין המלצות ממכרים נותרו בעינן כדרך הטובה ביותר לבחירת אנשי מקצוע. חשוב לדעת שכיום ניתן להשיג המלצות לא רק ממכרים, אלא גם דרך אתרים באינטרנט שמרכזים אנשי מקצוע מתחומים שונים, אשר אותם מדרגים הגולשים. דבר זה יכול לסייע לכם בבחירת חשמלאי מוצלח.
·         התרשמו משיחת הטלפוןהחשמלאי, כאיש מקצוע שנותן שירות, צריך להיות אדיב ונעים. שיחת הטלפון הראשונה אליו יכולה לתת אינדיקציה ראשונית ואמינה ביותר לגבי רמת השירות שאותו איש המקצוע ייתן לכם בהגעתו אליכם הביתה. אם אתם שמים לב שהחשמלאי מדבר אליכם בקוצר רוח ואינו מסביר לכם באופן מפורט מה הוא מתכוון לעשות, כנראה מדובר באיש מקצוע שאינו אמין מספיק. לעומת זאת, אם היחס אליכם הוא אדיב ומתחשב, רוב הסיכויים שכך יהיה גם השירות בפועל.
·         קביעת זמנים מדויקת – בעלי מקצוע רבים וביניהם גם החשמלאים נוטים לקבוע זמנים בצורה לא מדויקת, דבר שמצריך את הישארותו של אחד מבני הבית בדירה לאורך שעות ארוכות לשווא. עדיף תמיד להשתמש בשירותיו של חשמלאי שנותן לכם טווח זמנים קצר בו הוא מתכוון להגיע. בנוסף, חשוב שבעל המקצוע יתקשר אליכם מראש אם חלים שינויים דחופים כלשהם. שימו לב שבעת תכנון העבודה, החשמלאי מספק לכם לוח זמנים מדויק ככל האפשר, אשר כולל תאריך סיום משוער של כל העבודות, כולל כל הפרטים הקטנים.
·         רישיון עבודה – ישנם כמה סוגים של רישיונות עבור חשמלאים מוסמכים, אשר נותנים להם סמכויות עבודה ברמות שונות. חשוב מאוד לבקש מהחשמלאי לראות את רישיונו לפני שהוא מתחיל בביצוע עבודותיו. שני הרישיונות ברמה הגבוהה ביותר הם חשמלאי ראשי וחשמלאי מוסמך. רישיונות אלו מאפשרים לחשמלאי לבצע את עבודתו לבד עם מתחים גבוהים וללא צורך באיש מקצוע מפקח.
המחיר הוא חשוב, אך אינו השיקול החשוב ביותר

אנשים רבים נוטים לבחור בבעל המקצוע שנותן את המחיר הנמוך ביותר, אך לעתים קרובות מדי התשלום הנמוך הופך לתשלום גבוה הרבה יותר לאחר ביצוע עבודה לא מוצלחת. בהחלט חשוב לבחון שהחשמלאי לא מציע עבורכם מחירים מופקעים ולא הגיוניים, אך מחירים זולים מדי צריכים להדליק אצלכם מנורה אדומה שכן הם עשויים להצביע על חוסר מקצועיות. כמו כל דבר בחיים, המחיר צריך להיות מאוזן – לא גבוה מדי ולא נמוך מדי. דבר זה מהווה עוד דרך לאמוד את מקצועיותו ואת אמינותו של איש המקצוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה