יום שלישי, 6 ביוני 2017

מהו בודק חשמל מוסמך

מהו בודק חשמל מוסמך

מהו בודק חשמל מוסמך
בודק חשמל מוסמך הינו חשמלאי אשר מוסמך לבדיקת תקינות מערכת החשמל במבנים פרטיים וציבוריים כאחד. קיימות שלוש דרגות של חשמלאי המוסמך לבדיקת חשמל, כאשר בודק חשמל מוסמך בדרגה השלישית הינו איש המקצוע המנוסה ובעל הידע המקצועי הרב ביותר בתחום. בודק חשמל מוסמך בדרגה השלישית יכול לטפל בליקויי חשמל בכל מקום שהוא, ולספק את האישורים הדרושים לכל מתקן. בכל דרגות העבודה, בודק חשמל מוסמך על ידי הרשויות לביצוע בדיקות אלו.

מה הם תפקידיו של בודק חשמל מוסמך

·         בדיקת לוחות החשמל: חשמלאי בודק חשמל מוסמך בודק את לוחות החשמל בבתים פרטיים, מבנים ציבוריים, מפעלי תעשייה שונים ומקומות רבים נוספים. לוחות החשמל הינם חיוניים לתפקודו של כל מפעל, ובודק החשמל מוודא כי הם בטיחותיים לשימוש ותקינים לשימוש ממושך.
·         בדיקת קווי חשמל: בודק חשמל מוסמך מאושר לבדיקת קווי חשמל הממוקמים במקומות עירוניים וכפריים. בודק החשמל מוודא כי קווי החשמל ממוקמים כראוי, אינם נפגעים או מהווים סכנה לנוכחים לידם.
·         בדיקת התחממות אביזרים: בודק חשמל מוסמך בודק את האם המוליכים ואביזרי החשמל השונים מתחממים יתר על המידה בעת השימוש בהם, ומוודאים כי לא יציתו שריפה כתוצאה מעומס וחימום יתר.
·         בדיקות הארקה ובטיחות בטיחותיות אחרות: בודק חשמל מוסמך לביצוע בדיקות הארקת חשמל במבני מגורים ובדיקות זליגה במתקנים פרטיים שונים. בודק חשמל מוסמך יכול לוודא גם כי נעשה חיווט ראוי במפעל, כי אורות החירום עובדים כנדרש וכי מערכת החשמל אינה מהווה סכנה לנוכחים בו.

שכרו את שירותיו של בודק חשמל מקצועי ואמין


כאשר אתם בוחרים בבודק חשמל מוסמך אשר יבדוק את תקינות הציוד החשמלי בביתכם או במפעל שלכם, וודאו כי אתם בוחרים בבודק חשמל מוסמך בדרגה השלישית. בדקו כי בודק החשמל שבחרתם הינו איש מקצוע אמין ובעל ניסיון רב בתחום. וודאו כי הוא יכול לבדוק את כל מתקני החשמל הנמצאים ברשותכם, ולספק לכם את אישורי התקינות במידת הצורך. זכרו כי עירנות מונעת אסון, ועל כן חשוב לשכור בודק חשמל מוסמך עוד בטרם הופעת הבעיה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה