יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

כיצד תבחרו חשמלאי אמין ומקצועי

כיצד תבחרו חשמלאי אמין ומקצועי

בחירה שתלויה רק בכם

כשמגיע אלינו הבית בעל מקצוע שלא מעניק את השירות שחשבנו שהוא יעניק, ברוב המקרים אנו יכולים להאשים אך ורק את עצמנו. יש כל כך הרבה בעלי מקצוע שנמצאים בכל תחום כך שלבחור אינסטלטור או חשמלאי לא מקצועי זו לגמרי האחריות שלנו כיוון שלא בדקנו את שאר האפשרויות ולא נקטנו בכל הצעדים. בעולם החשמל אי אפשר להתבלבל וכדי לבחור חשמלאי אמין ומקצועי צריך לבדוק מספר פרמטרים. בעיה במערכת החשמל יכולה לגרום לקצר שיגרום לשריפה ולנזק כבד ואך להתחשמלות ולכן במיוחד בנושא זה אסור להתבלבל בבחירה.

כיצד תבחרו חשמלאי אמין ומקצועי?

·         חשמלאי אמין בוחרים לפי המלצות. ההמלצות ניתנו מלקוחות קודמים שהיו מרוצים ממנו ולכן אפשר לדעת שתקבלו בדיוק את אותו השירות. חשוב לקרוא את חוות הדעת, הטובות והרעות, וכך לקבל מושג האם מדובר בחשמלאי מקצועי או לא.
·         כדי לבחור חשמלאי בצורה הכי טובה חשוב להיעזר במחירונים שמפורסמים באינטרנט. לא תרצו שהחשמלאי יהיה סופר מקצועי אך יתקיל אתכם עם המחיר שיהיה גבוה מעל הממוצע. רוב בעלי המקצוע לא יסכימו להתחייב למחיר כיוון שלא ראו עוד את הבעיה ומה הטיפול הנדרש אך נסו לברר מהו טווח המחירים האפשרי בעבור המקרה הספציפי שלכם.
·         נסו להיעזר בשכנים, בחברים או בבני משפחה. לפחות אחד מהסובבים אליכם כבר הזמין חשמלאי אל ביתו והוא יוכל להמליץ לכם על אחד אמין ומקצועי ולכל הפחות לספר לכם מהחוויה שלו ממה כדאי להיזהר או מה מומלץ לעשות.

בצעו סקר שוק והתקילו את החשמלאי


אמנם הידע שלנו בחשמל מול הידע של החשמלאי אינו בר השוואה אך אם נקרא באינטרנט על בעיה נוכל לדעת איזה טיפול מצפה לנו או לכל הפחות מהן האפשרויות שיעמדו על הפרק. אם יש קצר חשמלי, או לוח החשמל מתחמם, אם יש כבל קרוע ועוד אינספור בעיות, כיום אפשר ללקט את המידע וכך תוכלו לבדוק את החשמלאי בטלפון ומהשיחה עמו תוכלו לדעת האם זהו מקצוען או חובבן. אם הוא עונה תשובות חובבניות וקצרות רק כדי לעשות את דרכו אליכם תגידו לוש תחזרו אליו מאוחר יותר אם זה יהיה רלוונטי. אם הוא עונה לעניין ובצורה אדיבה, הוא החשמלאי בשבילכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה